Publicēts: 18.03.2019. Aktualizēts: 19.05.2022.

Latvijas Bankas klientu kase sniedz pakalpojumus:

Svarīgi! Dodoties uz Latvijas Bankas kasi, jāievēro, ka:

  • telpās nedrīkst atrasties personas, kurām noteikta mājas karantīna vai izolācija vai kurām ir elpceļu infekcijas slimības pazīmes;
  • sejas maksu lietošana – pēc paša apmeklētāja ieskatiem (tā netiek noteikta kā pienākums);
  • ieteicams ievērot 2 metru distanci;
  • iespējami ierobežojumi saistībā ar telpās vienlaicīgi atrodošos personu skaitu (atbilstoši apsardzes darbinieku norādēm).
  • veicot attiecīgo darījumu, Latvijas Banka lūgs uzrādīt pasi vai personas apliecību (ID karti). Gadījumos, kad klients personu apliecinošu dokumentu kādu iemelsu dēļ atteiksies uzrādīt, darījums tiks atteikts.

Klientu kases

Ēka K. Valdemāra ielā 1B

Adrese:

K. Valdemāra iela 1B

Tālrunis:

67022300

E-pasts:

info@bank.lv

Darba laiks:

P, O, T, C 8.30—16.30, Pk. 8.30—15.30

Sabiedriskais transports:

Pieturas “Latvijas Nacionālais teātris" un "Z.A.Meierovica bulvāris"

Tramvajs: 5, 7
Trolejbuss: 5, 12, 25
Autobuss: 13, 30, 37, 41, 53, 57

Pakalpojumi:

Bankas ēkā ir iespējams patstāvīgi iekļūt ar ratiņkrēslu, ir uzbrauktuve.
Vajadzības gadījumā lūgums zvanīt – 67022300.

Par Latvijas Bankas pakalpojumu saņemšanu